Tuniek zonder mouwen met zijpunten in katoenmix – Boris Industries
Tuniek zonder mouwen met zijpunten in katoenmix – Boris Industries
Kan beschikbaarheid voor afhalen niet laden
- Gratis bezorging vanaf €75
- 30 dagen om te passen
- Gratis ruilen (30 dagen)
Een luchtige, comfortabele tuniek zonder mouwen met speelse zijpunten: ideaal voor warme dagen én perfect om mee te layeren. De zachte katoenmix met stretch beweegt fijn met je mee en valt soepel langs het lichaam.
- Soepele, comfortabele pasvorm met fijne stretch
- Zijpunten geven een flatterende, speelse lengte over de heupen
- Makkelijk te combineren in laagjes (Boris-look)
- Ronde hals en mouwloos: prettig en draagbaar
- Geschikt voor zowel casual als netter gestyled
Specificaties
- Materiaal: 92% Katoen / 8% Elastomeer
- Maat: verkrijgbaar in maat 1 (36/38), 2 (40/42), 3 (44/46), 4 (48/50), 5 (52/54)
- Wasadvies/verzorging: Volg het waslabel
Veelgestelde vragen
Hoe valt deze tuniek?
De tuniek valt soepel en comfortabel. De zijpunten zorgen voor extra lengte langs de heupen en geven een flatterend lijnenspel.
Is de stof geschikt voor warmere dagen?
Ja, de katoenmix met stretch draagt prettig en luchtig. Door het mouwloze model is dit een fijne keuze voor warm weer, en ook goed te dragen onder een vest of jasje.
Hoe style ik dit model in laagjes?
Draag de tuniek met een legging of smalle broek en voeg een lang vest, kimono of openvallend jasje toe. De zijpunten blijven mooi zichtbaar en geven je outfit direct die typische Boris-look.
Delen

Geweldige jurk. Ik heb deze al meerdere malen gekocht, mijn eerste al wel een jaar of 10 geleden denk ik. Maar elke keer als hij versleten is wil ik een nieuwe omdat hij zo lekker zit. Hij blijft leuk.
Heel fijn model waar ik al jaren op terugkom
Snelle verzending
Goede retour service
Prettige communicatie
Ik vind dit een prachtige jurk.Ik ga er nog een bestellen in een andere kleur
Ik heb 2 jurken [2 maart besteld] De rode jurk met stiksels staat mij geweldig.Deze jurk is voor mij te pompeus en wil ik graag terugsturen.
Vriendelijke groet,Els
Reviews in Other Languages
Ich schreibe extrem selten Bewertungen, aber an dieser Stelle muss das einfach sein. Dieses Kleid ist einfach großartig. Es sitzt perfekt, ist unglaublich bequem zu tragen und sieht immer angemessen aus, je nachdem mit welchen Accessoires man es trägt. Ich trage es seit vielen Jahren in immer wieder anderen Farben (gerne die Farbpalette erweitern!) und habe alle Kleider schon wahnsinning oft gewaschen. Trotzdem sehen sie noch top aus und sitzen perfekt. Uneingeschränkte Empfehlung!
Prima , snel geleverd
Sehr schickes und dennoch bequemes Kleid mit gutem Schnitt, der weiblichen Kurven auch bei größeren Größen gut zur Geltung bringt. Perfekt wäre es, wenn es noch weitere Farben und Muster gäbe. Dies gilt für fast alle Kleider von Boris.